додомуАвтоНавколо Києва побудують «Київську обхідну дорогу»

Навколо Києва побудують «Київську обхідну дорогу»

Схоже, скоро в Києві з’явиться ще одне «будівництво століття» крім Подільсько-Воскресенського моста – йдеться про «Київську обхідну дорогу» (КОД) довжиною 150 км, яку розраховують побудувати до 2025 року за 85 млрд грн. Проект буде реалізовуватися в рамках президентської програми «Велике будівництво».

Вчора заступник керівника Офісу Президента Кирило Тимошенко разом з головою Державного агентства автомобільних доріг України Олександром Кубракове офіційно презентували даний проект.

План передбачає спорудження Київської обхідної дороги так званим півкільцем загальною протяжністю майже 150 км. Вона налічуватиме шість ділянок і з’єднає траси М-07 Київ – Ковель, М-06 Київ – Чоп, М-05 Київ – Одеса, Н-01 Київ – Знам’янка, Н-08 Бориспіль – Маріуполь, М-03 Київ – Харків і М-01 Київ – Чернігів. Також будівельники зведуть міст з підходами через річку Дніпро довжиною понад 25 км. Будівництво першої ділянки почнуть вже в 2021 році.

КОД з’єднає між собою найбільші міста Київської агломерації: Ірпінь, Ворзель, Васильків, Обухів, Українку, Бориспіль і Бровари. Крім того, водіям не доведеться їхати на лівий берег столиці з правого через центр міста.

Офіційно: Навколо Києва побудують «Київську обхідну дорогу» (КОД) довжиною 150 км за 85 млрд грн, будівництво почнеться в 2021 і закінчиться в 2025 році

Творці проекту відзначили, що зараз по Києву проїжджає понад 600 тис. автомобілів на добу, 40% з них – транзитом. Через столицю вони рухаються в різні частини України. Існуючий обхід по недобудованій Кільцевій дорозі виглядає як звичайна міська вулиця, оточена спальними районами. Тому щодня по цій дорозі їздять ще й десятки тисяч легкових автомобілів, і громадський транспорт. Через це Кільцева дорога постійно руйнується, в повітря потрапляє безліч шкідливих викидів, а навколишні райони піддаються великому шумового впливу.

Київська окружна дорога (КОД) допоможе розвантажити столицю від транзитного транспорту і таким чином вбереже місто від негативного впливу фур. Піковий трафік на окремих ділянках складе більше 70 тис. автомобілів на добу, сумарний трафік – понад 300 тис. автомобілів. «Півкільце» сконцентрує на собі до 70% вантажного транспорту. Оскільки водії часто використовують Київ як транспортний коридор для подорожей між різними куточками держави, КОД допоможе скоротити їм час поїздки на 40-60 хв.

«Проект цікавий нашим міжнародним партнерам. Ми розраховуємо на участь міжнародних фінансових установ і приватних інвесторів. Для них важливо отримати підтвердження рішучості. Це у нас є.

Найголовніше – щоб ми могли робити практичні кроки, – це проект. А тоді, на основі конкретних цифр, вже можна розмовляти і з інвесторами, і з міжнародними фінансовими організаціями », – повідомив Кирило Тимошенко.

Загальна вартість КОД становить 85 млрд грн. Повністю завершити роботи з будівництва Київської обхідний дороги планується за п’ять-шість років за умов достатнього і стабільного фінансування, а також надання необхідних дозволів і поліпшення системи регуляції.

12 серпня, стартував тендер на проектні роботи першої ділянки КОДу протяжністю 35 км, який з’єднає траси М-06 Київ – Чоп і М-05 Київ – Одеса. Його планують споруджувати з початку наступного року. За попередніми розрахунками, вартість даного етапу будівництва складе 12 млрд грн.

RELATED ARTICLES

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

введіть свій коментар!
введіть тут своє ім'я

Most Popular

Recent Comments