Один з головних плюсів всієї екосистеми Apple полягає в її закритості, завдяки чому, скачування який-небудь додаток з магазину App Store, можна бути в повній мірі впевненим в тому, то всередині таких бракуватиме ніяких вірусів і троянів, здатних завдати шкоди користувачеві або його особистих даних. Простіше кажучи, розробників ПЗ в повній мірі контролюють, не дозволяючи їм створювати і випускати таке програмне забезпечення, яке заборонено правилами, адже встановлювати на смартфони та планшети «яблучної» корпорації будь-які додатки зі сторонніх джерел заборонено, а у випадку з Mac ситуація рухається в цьому ж напрямку, так як рік за роком впроваджується все більше обмежень і труднощів для тих, хто хоче встановлювати програми та ігри, скачані з сторонніх ресурсів в інтернеті.
Сьогодні, 6 березня 2020 року, компанія Apple завдала удару в спину всім власникам iPhone, iPad і Mac, причому незалежно від операційної системи. Справа в тому, що через більш ніж десять років заборони правила в магазині App Store змінилися, в результаті чого тепер все розробники можуть без будь-яких складнощів розсилати рекламу в Push-повідомленнях прямо від імені своїх додатків. До цього самого моменту такі дії були в повній мірі заборонені, а при декількох подібних порушеннях обліковий запис розробника блокувалася, а всі програми віддалялися з магазину. Тепер нічого подібного відбуватися вже більше не буде, так як реклама в повідомленнях стала офіційно дозволеної.
З огляду на, що багатьом користувачам техніки «яблучної» корпорації не подобаються нав’язливі Push-повідомлення від різних ігор і другорядних програм, після такого нововведення негативу на цей рахунок виявиться ще більше, адже тепер розробники подібних додатків зможуть без праці розсилати ще й рекламні пропозицій будь-якого роду по свій власний розсуд. Втім, на щастя, Apple все ж подбала про користувачів своєї продукції. Згідно з новими правилами, власники iPhone, iPad і Mac повинні мати можливість відключити подібні рекламні повідомлення, тобто рекламна розсилка буде здійснюватися виключно тільки за їх згодою і ніяк інакше.
Таким чином, щоб розсилати повідомлення з рекламою, розробники всередині свого програмного забезпечення спочатку повинні реалізувати функцію відключення реклами в Push, тому що тільки в такому випадку вони не будуть порушувати правил магазину App Store. Проте, судячи з усього, вони можуть надати таку можливість тільки тим користувачам, які здійснять спеціальну внутрішньоігрову покупку, або ж оформлять платну підписку, так як правилами це начебто не заборонено. Цікаво, що Apple сама порушила своє правило ще в лютому 2019 року, коли вона розіслала Push-повідомлення користувачам своєї продукції, щоб надати всім один місяць безкоштовної підписки на музичний сервіс Apple Music. З тих самих пір вона більш вже так і не надходила.