Напередодні в Kyivstar офіційно прокоментували кредитну аферу, що мала місце у Львові. Шахраї отримали від мобільного оператора дублікат SIM-картки, після чого використали його для входу до мобільного банкінгу. Карта належала львів’янці І. Ілику. Зловмисники встигли оформити на жінку три мікропозики. Про це вона дізналася із додатка «Дія».
Розслідуванням випадку шахрайства займаються правоохоронці. Ілик змогла встановити, що доступ до банкінгу злочинці отримали завдяки перевипущеній SIM-карті мобільного оператора Kyivstar.
Позиція Kyivstar
У компанії Kyivstar із цього приводу зазначили, що зловмисники, які замовили послугу заміни SIM-карти, надали співробітнику салону зв’язку детальну інформацію про номер телефону. У зв’язку з цим співробітник не мав легальних підстав для відмови у перевипуску SIM-карти. Він діяв у суворій відповідності до положень чинного в Україні законодавства.
Співробітник оператора пояснив, що замінити SIM-карту можна у салоні зв’язку. Для цього абонент обов’язково має бути ідентифікований. Співробітники салону зобов’язані переконатися, що замовник послуги дійсно є власником телефонного номера. Зокрема, йому може бути запропоновано перерахувати номери, на які він дзвонив із SIM-картки останнім часом. Крім цього, співробітники салону можуть запросити інформацію про стан мобільного рахунку, останню дату його поповнення та ін. Якщо на поставлені співробітниками питання заявником надані правильні відповіді, то вони не можуть відмовити у наданні послуги на законних підставах.
У компанії рекомендували абонентам прив’язати свої номери до загальноцивільних паспортів. У цьому випадку шахраї не зможуть замовити заміну SIM-картки.