У «Фокстроті» прокоментували ситуацію з продажем «порожньої коробки» замість iPhone

Керівництво «Фокстроту» пояснилося скандалом з айфоном за 24 000 грн. Суть оприлюдненої напередодні відповіді – визнання факту заміни пристрою, початок внутрішнього розслідування та готовність компенсувати постраждалій моральні страждання.

Інцидент, про який мова йде, був у період «Чорної п’ятниці». Мешканка Вінниці оформила онлайн-кредит на покупку iPhone в інтернет-магазині “Фокстрот”. У київському пункті видачі дівчина попросила вставити у смартфон свою СІМ-картку, на що отримала відмову. Оглядати покупку клієнтка на місці не стала, бо поспішала на поїзд.

У вагоні клієнтка «Фокстроту» відкрила коробку, проте замість айфона виявила там гайки з болтами. Прийшовши до тями, вінничанка повідала про те, що трапилося в соцмережах. Її гнівний пост наведено нижче.

Керівництво «Фокстроту» через кілька днів відреагувало на те, що сталося. У прес-релізі від 02.12.2021 представники компанії висловили жаль з приводу того, що трапилося, анонсували проведення внутрішнього розслідування, подякували клієнтці за лояльність та пообіцяли компенсувати потерпілій завдані незручності.

Для недопущення таких ситуацій у майбутньому речники «Фокстроту» заявили про необхідність перевіряти товар у пунктах видачі. Таку тривалу реакцію на інцидент (постраждала написала пост у «Фейсбуку» 28 листопада, — ред.) представники магазину пояснили тим, що не зобов’язані на першу вимогу «обмінювати залізні вироби на продукцію Apple».

Компанія “Фокстрот” також заявила, що вважає себе постраждалою стороною. Зазначається, що виданий клієнтці кредит нині анульований, а вінничанці, яка виявилася в незавидній ситуації, нараховані деякі бонуси як компенсацію, за які дівчина може придбати «будь-який товар» з асортименту магазину.

Основна версія того, що трапилося – заміна вмісту коробки. Служба безпеки «Фокстрота» з’ясовує, на якому етапі відбулася підміна, планує встановити злодія (-ів) та передати винуватця (-ів) інциденту в руки поліції.

Завершується прес-реліз згадкою про 27-річний стаж роботи «Фокстроту» на українському ринку та меседжем про те, що продаж болтів, гайок та інших залізних виробів не є бізнесом компанії.

IT PediY: