Безпека конструкції кузова Tesla була перевірена різними інспекційними структурами. В їх число входить і всім відомий European E-NCAP. Автомобіль добре показує себе не тільки при інсценованих зіткненнях, а й в реальних автомобільних аваріях. За словами зарубіжних ЗМІ, недавно користувач quarm813 в своїх соціальних мережах поділився інформацією про досить важку аварію пов’язану з Model S.
За його словами, ввечері 31 липня за місцевим часом він їхав з дочкою по трасі на автомобілі Tesla Model S. У цей час 18-колісна вантажівка порушуючи правила перетнув зустрічну смугу і почав зближення з Model S.
Автопілот в Model S був включений і щоб уникнути зіткнення, він автоматично виконав екстрене гальмування. Однак через те, що два транспортних засоби знаходилися дуже близько, задній бампер вантажівки врізався в Model S.
Так як швидкість була не маленькою, величезна сила удару просто “перемолола” передню стійку Model S. Найбільш сильно постраждала передня ліва частина кузова. Судячи з фотографій аварії, таку Model S вже не відновити, на відміну від першої Model Y, яку збираються відновлювати в Україні.
Більш того, важко уявити, що люди,які знаходились в авто, змогли пережити таку автокатастрофу. На щастя, власник і його дочка не отримали серйозних травм після аварії. Вони самі вибралися з розбитою Model S без допомоги рятувальників.
Згодом керівництво Тесла відправили за потерпілим автомобіль Model Y, для їх комфортного виписки з лікарні.
Звичайно залишається відкритим питання по рівню безпеки батареї при подібних аваріях, але з точки зору безпеки конструкції кузова – Tesla випереджає багато інших автомобілів в цьому напрямку.