Аналітики Counterpoint визнали Realme найбільш динамічно розвивається брендом мобільних пристроїв на планеті. За 37 місяців компанія поставила на світовий ринок 100 млн од. мобільних пристроїв Realme. У жовтні бренд зайняв в Індії другий рядок за кількістю відвантажених гаджетів. На першому рядку розташувалася компанія Xiaomi.
Відповідно до даних Counterpoint Research, торгова марка Realme контролює 18% ринку Індії. Частка Xiaomi, POCO та Redmi становить 20%. Варто зазначити, що на бренд POCO припадає лише 2,7% поставок. Найбільший попит у індійських споживачів мають «розумні» трубки Redmi. Таким чином, найбільшими гравцями індійського ринку у жовтні стали бренди Redmi та Realme.
Частка Realme у структурі продажів мобільних пристроїв найбільшої в Індії торгової платформи Flipkart, яка підтримується компанією Amazon американського мільярдера Д. Безоса, становила 52%. У цьому немає нічого дивного, оскільки Flipkart є для Realme основним каналом збуту мобільних пристроїв в Індії.
До ТОП-5 брендів із продажу на ринку Індії також вдалося увійти Samsung Electronics (16%) Vivo (13%) та OPPO (10%). За словами президента Realme International BG, наступного року бренд Realme розраховує зайняти перше місце з продажу на індійському ринку, потіснивши свого основного конкурента Xiaomi.