Спеціаліст відділу Digital Foundry Джон Ліннеман (John Linneman) повідав про те, що багатьом розробникам не подобається займатися версіями ігор для PlayStation 4 і Xbox One, адже консолі вийшли ще в 2013 році. Вони хочуть скоріше перейти на створення проектів тільки для Xbox Series X і PlayStation 5.
«Більше ніхто не хоче розробляти під слабкий процесор Jaguar, – написав Ліннеман в Twitter в обговоренні ексклюзивів для наступного покоління консолей. – Я спілкувався з достатньою кількістю розробників, щоб зрозуміти, наскільки болючий цей процес на даний момент. Залиште Xbox One і PS4 позаду ».
Він також зазначив, що останнім часом все частіше помічає думку, ніби випуск гри ексклюзивно для консолей наступного покоління – це крок проти клієнта. Ліннеман з цим не згоден. «Ось як це працювало раніше: Mario 64 не вийшла на Super NES і це прекрасно», – додав він.
Колишній інженер-програміст студії DICE Ліза Шуляєва теж долучилася до цього обговорення і підтвердила, що розробка ігор для кількох консолей і правда досить складна. «Існують проблеми сумісності в SDK і інших інструментах, а також кадрові та інфраструктурні обмеження. Це не питання натискання додаткової кнопки для підтримки 10 платформ замість 9 », – додала вона.
Нагадаємо, що Sony Interactive Entertainment підтримує саме такий підхід. Компанія не церемониться зі своїм співтовариством і, схоже, останньою грою на PlayStation 4 від неї буде Ghost of Tsushima. У той же час Microsoft намагається всидіти на двох стільцях, але надає розробникам вибір: робити проект для обох поколінь або залишити Xbox One позаду. Судячи з останньої презентації Xbox, багато студій вибрали другий варіант.